פורטל מגשרים עושה מאמצים לאפשר לגולשיו לאתר בדרך היעילה ביותר את המגשר או המגשרת המתאימים לו. גישור באיזור הצפון מאפשר לגולש למצוא את כלל המגשרים המופיעים באתר ואשר מקום עיסוקם המרכזי הוא באיזור הצפון. מכאן שכל גולש יוכל להנות מחיפוש ממוקד של מגשר באיזור הצפון על פי תחום עיסוקו.

המגשרים שלנו
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
072-3304202
1.5 קמ
מאיה הינה עו"ד ומגשרת העוסקת בגישור למעלה מ10 שנים בהצלחה מרובה,מאיה מגשרת סבלנית הרואה את טובת הילדים והמשפחה כערך עליון בתהליך הגישור,מאיה סיימה מאות תיקי גישור בהצלחה מרובה. שירותי גישור - עו"ד מאיה שפירא, מתמחה בגישור פנים ארגוני והרצאות לארגונים בתחום הגישור והשפה הגישורית.  
מוסכם - מרכז גישור ארצי
מוסכם הינו גוף הגישור הגדול היום בישראל המתמחה בגישור במשפחה,מוסכם הוקמה לפני כ3 שנים
ורד פרימוב - עו"ד ומגשרת
052-9170815
1.5 קמ
עו"ד ורד פרימוב הינה מגשרת משפחה משנת 2000 ונחשבת לאחת המגשרות הותיקות והמקצועיות בארץ בכלל ובתחום גישור המשפחה בפרט
אולין וינשטיין - עו"ד ומגשרת
052-9128220
1.5 קמ
אוולין נחשבת לאחת המגשרות הותיקות והטובות ביותר שיש היום,היא בוגרת תואר ביחסים בינלאומיים,תואר במשפטים ותואר בהסטוריה כללית,היא מגשרת כבר למעלה מ20 שנה
צילה שטיל - מגשרת
0723304249
1.5 קמ
צילה שטיל מגשרת מקצועית בתחום היחסים המשפחתיים:בין בני זוג (הסכמי ממון וגירושין), בני משפחה מורחבת (הורים מבוגרים וילדים, סכסוכי ירושה), ושותפים עסקיים.  
מאיר ברנר - מגשר
0723303014
1.5 קמ
מאיר ברנר מגשר מוסמך , מוכר ע'י בית המשפט  מצוי ובקיא בעולם העסקים בתחומים מגוונים מאז 1975. פעיל כסוכן ביטוח למעלה מ 30 שנים . מחזיק בתואר C.L.U לימודים גבוהים ביותר בביטוח חיים. חבר פעיל בתנועת הרוטרי שנים רבות . יו'ר עמותת בית הספר התיכון יעדים בכפר ביאליק . אוהב ומבין בבני אדם באשר הם.
שלומית בן שחר עידן - מגשרת
בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס גישור+פרקטיקום. בוגרת קורס גישור במשפחה. בעלת רישיון חוקר פרטי. חוקרת משטרה בדימוס. בעלת ידע משפטי הרלוונטי לגישור. השירות ניתן במשרדנו בחיפה. שירות יעיל, מקצועי ובמחיר סביר.
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
שמי דורון זיסו, אני עו"ד משנת 1986 ומגשר משנת 2000. אני בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ובעל ניסיון של עשרות שנים. התמחותי הייחודית היא בתחום דיני הקניין הרוחני, (זכויות יוצרים, סימני מסחר, מדגמים, פטנטים, זכויות מבצעים, זכויות מטפחים, מוניטין,  הסודות המסחריים) דיני האינטרנט (חתימה אלקטרונית, חוק המחשבים, חוק ה"ספאם", חוזי אינטרנט וכו'), המחשבים והרשת (תוכנות, אפליקציות, המסחר האלקטרוני, ניהול אתרי אינטרנט וקבוצות /עמודים בפייסבוק, הגנת הפרטיות ולשון הרע/דיבה. יש לי ניסיון רב גם בתחום הסכסוכים בנדל"ן .יש לי ניסיון רב גם בניהול מכסוכי נדל"ן וליקויי בניה, אינני מייצג לקוחות בתחום זה כך שאיני מזוהה עם קבלנים יזמים ובונים וגם לא עם רוכשי דירות ומשתכנים.  
אמיר זימן - עורך דין ומגשר
עו"ד ומגשר מוסמך. עוסק בגישור עסקי, גישור משפחה (גישור זוגי, ירושות, גירושין), גירושין בשיתוף פעולה, גישור נדל"ן, גישור ביחסי עבודה ובבוררות. חבר הפורום ליישוב סכסוכים של לשכת עו"ד. מגשר מטעם בי"מ, לשכת עו"ד ומטעם מרכז הגישור של המרכז לשלטון מקומי. בעל ניסיון רב כמנהל מכירות וחוזים, כמנהל פרויקטים וכמנהל יחידה עסקית בתעשייה הביטחונית בתחומים של פיתוח עסקי, שיווק ומכירות, ניהול מו"מ והתקשרויות בארץ ובמדינות רבות בעולם, בעל ידע פיננסי, ראיה מערכתית והבנה הנדסית.
לנה הנקין - מגשרת
0723304242
1.5 קמ
שמי לנה הנקין, בת 41, אמא לשני בנים ובעלת רזומה עשיר בעבודה עם אנשים. לפני שהגעתי לעולם הגישור שימשתי כמנהלת וסמנכ"לית משאבי אנוש וכחברת הנהלה במספר ארגונים. צברתי נסיון של כ-15 שנים בליווי ופיתוח מנהלים ועובדים, הובלתי תהליכי שינוי רבים, הכרתי לעומק את תחום דיני העבודה וניהול משא ומתן, הנחיתי סדנאות וגישרתי בין בעלי תפקידים, עובדים וצוותים במטרה ליישב סכסוכים. במהלך השנים השתתפתי בקורסים והכשרות בתחום האימון (Coaching) והגישור, וכיום אני מגשרת מוסמכת, מאמנת אישית ומנחת סדנאות וקורסים למנהלים.
דר שרונה מנדל - מגשרת
072-3303017
1.5 קמ
אני מאמינה שמשפחה עם ילדים שעוברת תהליך של גירושין, נשארת משפחה, גם אחרי הגירושין. זוהי משפחה אחרת עם שני משקי בית נפרדים עם כללים שונים, אבל בני הזוג יהיו תמיד הורי ילדיהם. לכן חשוב שתהליך הגירושין והסכם הגירושין יהיו בהסכמה, בשיתוף פעולה ועם מבט קדימה. ד"ר שרונה מנדל Ph.D בעבודה סוציאלית (2003). בעלת ניסיון רב בעבודה עם משפחות וילדים בשרות הציבורי עם התמחות בנושא הגירושין. מגשרת מוסמכת ע"י בית המשפט ויועצת בגירושין בשיתוף פעולה. עוסקת בישוב סכסוכים בתוך המשפחה, על דורותיה (ירושה, יחסי הורים ילדים והגיל השלישי)
דני כפרי - פסיכולוג ומגשר
כל סכסוך מלווה בדרך כלל בכאב רב, חרדה, כעס, רגשות אשם. גישור מוצלח יביא לפתרון מהיר ויעיל (וגם זול יחסית) של נקודות המחלוקת, יפחית ככל שניתן את הרגשות הקשים יחד עם מתן ביטוי אוטנטי לרגשות, לכבוד ולצרכים של כל אחד מהצדדים.  לגישור אני מביא את לימודי הפסיכולוגיה יחד עם ניסיון חיים עשיר ורלוונטי: פסיכולוג ארגוני ותעסוקתי מומחה, לימודי פסיכותרפיה וטיפול זוגי ופרטני, גישור משפחתי וכן ניסיון רב בפתרון קונפליקטים פנים ארגוניים ובתחום של יחסי עבודה.
חיבורים - מרכז גישור
"פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהוא עם ומתחיל ללכת..." "חיבורים" הוקם מתוך רצונם של מייסדיו לעסוק במקצוע המשקף את ערכיהם, אמונותיהם ותפיסת עולמם: לשנות ולהפוך את המציאות שבה אנו חיים למקום טוב יותר, מקום בו הלך הרוח והאנשים שואפים להסכמה הדדית, שלום והתחשבות.  
גיא אטיאס - עורך דין ומגשר
0723304206
1.5 קמ
אחרי שנים רבות של עבודה בעריכת דין בתחום המסחרי העסקי כשותף בכיר במשרד מוביל בחיפה, החלטתי להקדיש את חיי המקצועיים לתחום הגישור מתוך אמונה רבה בכך שאנשים צריכים לקחת אחריות על עתידם ולא להותיר לשופט לעשות כן במקומם. במיוחד נכון הדבר בתחום האישי (בגירושין) אך גם בתחומים אחרים. הניסיון הרב שצברתי, האישי והמקצועי, מנחה אותי בגישורים ומקנה לי כלים רבים לפתרון מחלוקות בין צדדים.
המרכז הרב תחומי לגישור
רוצים להתגרש ולא יודעים היכן להתחיל? אפשר להתגרש נכון ובדרך שלכם. בהליך מהיר ובמחיר שפוי (נפשית וכלכלית). במרכז הרב תחומי לגישור פועלים למעלה מ-25 מגשרים מוסמכים ומומחים בתחום המשפחה והגירושין. הצוות המקצועי ילווה אתכם צעד אחר צעד בכל התהליך: הגעה להסכם, ליווי וייעוץ משפטי, ליווי פסיכולוגי ותיאום הורי, ויעוץ לכלכלת גירושין.
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
ורד פרימוב
|
מוסכם
|
אולין וינשטיין
|
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
|
צילה שטיל - מגשרת
|
ברק נחשול - מגשר
|
המרכז הרב תחומי לגישור
|
משה יפת מגשר
|
מאיר ברנר - מגשר
|
דר שרונה מנדל - מגשרת
|
צור - גישור ובוררות
|
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
|
איתן יעקובי - מגשר
|
יינון יהל - מגשר
|
לנה הנקין - מגשרת
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם: